Archie vann SM-uttagningen!!! Halmstad nästa...


Här ser ni Kalle Hildingsson med ESS Qvarnhill Jubilee Jazz, som utsågs till reserv samt Anders Ahlqvist med flaten Quiet Runners Fly Etta, som hamnade på 3:e plats. I mitten ser ni mig med lille Archie! Foto: © I.E. Ohlsson via 
ssrk.se.

Idag den 3 juli var Archie och jag iväg till Nävsjön i närheten av Nävekvarn. Vi hade blivit uttagna tillsammans med 11 andra ekipage till att tävla om den åtråvärda SM-platsen dvs att representera SSRK-östra i SM i viltspår. Ett av ekipagen ställde in då tiken höglöpte så vi var totalt 11. För att göra en lång historia mycket kort så vann Archie kvalet och nu är planen den att vi ska till Halmstad för att vara med i SM i viltspår.

Jag är vansinnigt glad och aningen chockad. Det är så många gånger som jag sagt att det hade varit spännande att få pröva Archie i ett sådant viltspårssammanhang dvs med ett klurigt, annorlunda spår och när vi blev uttagna i maj blev jag överlycklig. Nu gick det ju bra idag och det känns som om Archie fått revansch och jag är också glad över att jag grejade 5 av 7 poäng på teoridelen så att jag inte förstörde för Archie. Poängmarginalerna var små i toppen och hade jag missat några frågor till, ja, då hade vi inte haft finalplatsen.

Nu hoppas jag bara att vi får vara friska och verkligen komma iväg i augusti till SM-tävlingen.

// Lena


Kommentarer
Postat av: CHRISTINA MH

Stort GRATTIS TILL ER SM PLATS!!! Det är verkligen stort, oj vad ni är duktiga!!!

Bara att komma såå låångt är gott nog, men förstår att ni är triggade för att vinna, så stort lycka till, NI ÄR BÄST!!!

GRATTIS Christina& Thomas

2011-07-13 @ 20:44:59
URL: http://majippas.cybersite.se
Postat av: Terese

Ett jättestort grattis, såå roligt för er!!:D Kör hårt, önskar er all lycka! Kram från oss

2011-07-13 @ 22:25:57
URL: http://www.brandwold.se/blogg
Postat av: stin@

Håller tummarna stenhårt, det vet du!!!

2011-07-17 @ 23:41:56
URL: http://www.tansandtins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0