Kilian 2 år

Då jag är en usel bloggare så har jag inte skrivit att vår älskade Kilian blev två år den 23 juni. Familjens lille gosekille, pigg, vaken, sprallig och hoppig som en kanin. Alltid med på alla upptåg - spelar ingen roll om det blåser och snöar eller regnet öser ned - Kilian är alltid med på noterna. Vi har ju som bekant pysslat lite med viltspår men jag har inte hunnit sista tiden då det varit mycket med jobbet inför semestern. Han har vuxit duktigt på sista tiden och kroppat på sig vilket gläder mig och snart är det dags för en tur upp till Ola (uppfödaren) för att visa upp killarna. Skulle vara så roligt att ställa Kilian och Archie planerar jag att börja ställa ut igen när han blir veteran.

Grattis älskade lilla gubben!

// Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0