Trimning av Archie och Kilian

I fredags tillbringade Archie, Kilian och jag några timmar hos Ninni för att gossarna skulle snyggas till. Det var första gången för Kilian att bli trimmad och det blev aningen svettigt men Ninni var fullständigt suverän!  Med en lugn och fast hand och ett himmelskt tålamod så blev Kilian klar och efteråt var han precis lika glad och sprallig mot Ninni som innan trimningen. Jag tänkte att han kanske skulle vara tveksam till henne då hon trots allt trimmat och fixat som han inte var riktigt med på men inte då. Archie är rena drömmen på trimbordet och gör precis som Ninni säger. Som vanligt var det jättetrevligt att hinna småprata om ditt och datt. Det finns mycket att avhandla som rör "hundvärlden". 

När jag kom ut till parkeringen stod där min favoritbil en Landrover Defender - gissa om matte fick något att dregla över - undrar just om den drömmen någonsin går att förverkliga... Efter att ha beundrat den gamle Defendern styrde matte färden hemåt med två supersnygga killar i bilen (alltså vovvarna, vad trodde ni...?).

Såhär glada (men lurviga) var vovvarna i vilket fall som helst innan trimningen:



// Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0